خدمات تولید محتوای متنی و یونیک

اگر برای وب سایت خود نیاز به بهترین و با کیفیت‌ترین محتوای متنی دارید، این خدمات برای شما است.

 

اگر می‌خواهید سفارش محتوای خود را داشته باشید دکمه زیر را بفشارید:

معرفی خدمات تولید محتوا ما:

تولید محتوا توسط تیمی مجرب و متخصص در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود. این تیم با تحلیل نیازها و هدف کسب و کار شما، محتوایی را طراحی و تولید می‌کند که بازار هدف شما را به خوبی هدفمند کند. از طریق محتوای جذاب و ارزشمند، خدمات تولید محتوا برای جذب ترافیک و کسب و کار اینترنتی، تبلیغات موثر، ارتباط برقرار کردن با مخاطبان، ارتقاء نمایه سئو و بهبود رتبه گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار مفید هستند.

مزایای خدمات تولید محتوا شامل موارد زیر است:

1. جذب مخاطبان: با ارائه محتوای جذاب، ارزشمند و به روز، مخاطبان شما را به سمت کسب و کار خود جذب می‌کنند و احتمال تبدیل

شدن آن‌ها به مشتریان افزایش می‌یابد.

2. ایجاد اعتبار و ارزش افزوده: محتوای با کیفیت و خواندنی، نشان از تخصص و دانش شما در زمینه کسب و کار است و به شما کمک می‌کند تا اعتبار و ارزش افزوده بیشتری برای خود ایجاد کنید.

3. بهبود سئو: محتوای بهینه شده با کلمات کلیدی مرتبط، به بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند و در نتیجه ترافیک سایتتان را افزایش می‌دهد.

4. ارتباط موثر با مشتریان: با ارسال محتوای خواندنی و مفید به مشتریان خود، میزان ارتباط و تعامل با آن‌ها افزایش می‌یابد و احتمال برقراری رابطه درازمدت با آن‌ها افزایش می‌یابد.

با بهره‌گیری از خدمات تولید محتوا، شما می‌توانید تمرکز خود را بر روی بخش‌های دیگر کسب و کارتان مانند توسعه محصول، پشتیبانی مشتریان و رشد بیشتر تمرکز دهید. همچنین، محتوا باقی می‌ماند و به عنوان یک منبع قابل اعتماد و با ارزش به مدت طولانی برای کسب و کار شما خدمت می‌کند.

با توجه به اهمیت تولید محتوا برای موفقیت کسب و کارها، انتخاب یک خدمات تولید محتوا متخصص و حرفه‌ای بسیار مهم است. این خدمات باید توانایی تحقیق، تولید محتوا با کیفیت و استراتژی‌گذاری مناسب را داشته باشند تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

با استفاده از خدمات تولید محتوا، شما می‌توانید محتوایی خلاقانه، آموزشی، اطلاعاتی و جذاب را به مخاطبان خود ارائه دهید و به ارتقاء کسب و کار خود در دنیای دیجیتال کمک کنید.

 

نحوه سفارش و خرید محتوا در وب سایت ما

  1. ابتدا وارد صفحه فرم سفارش محتوا شده و آنرا به صورت کامل پر بفرمایید.
  2. داخل فرم فایل اکسلی وجود دارد که باید بر اساس کلمات کلیدی و موضوع محتوا آنرا پر کرده و در همان فرم ارسال بفرمایید.
  3. پس از پر کردن، فرم را ارسال کنید.
  4. برای شما یک پیامک ارسال شده و سفارش شما را تایید می‌کند.
  5. بعد از سفارش از طریق کارشناسان سایت، با شما تماس گرفته و در خصوص ادامه تولید محتوا با شما به صورت تلفنی یا آنلاین صحبت خواهند کرد.
  6. بعد از تایید شما سفارش شروع به انجام شده و بر اساس حجم و تعداد مقالات زمان خود را طی می‌کند.
  7. پس از آن از طریق ایمیل برای شما محتوای تولید شده ارسال می‌گردد.
  8. در صورت مشاهده مقاله از طریق شما اگر نیاز به ویرایش داشته باشد،‌ تا 3 بار ویرایش به صورت رایگان انجام می‌شود.
  9. اگر به هر دلیلی پرداخت شما با مشکل مواجه شد،‌ به صورت تلفنی با کارشناسان موضوع را مطرح کرده و پرداخت صورت می‌گیرد.
  10. از آنجایی که خدمات ما تولید محتوا می‌باشد و کالای فیزیکی در کار نیست،‌ بازگشت وجه به هیچ عنوان وجود ندارد.
  11. در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانید با مدیر وب سایت مستقیما تماس بگیرید. دسترسی به تماس در منوی تماس با ما و صفحه نخست موجود است.
سفارش تولید محتوا

 

اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین محتوای هر رسانه‌ای،‌ متن و نوشتار است.

اگر سئو کار باشید و یا صاحب وب سایت باشید،‌ این موضوع را خوب می‌دانید که اصلی‌ترین عامل رشد وب سایت چه از نظر سرچ موتورهای جستجو و چه ترافیک مخاطبین، وجود محتوا درجه یک و یونیک است.

گوگل برای رتبه‌بندی صفحات همیشه ابتدا به کیفیت محتوا می‌پردازید و بعد به نکات دیگر توجه می‌کند.

علت آن هم بسیار ساده است. بیزینس گوگل بر اساس سرچ کاربران است. پس باید نتیجه سرچی را ارائه کند که از همه نظر برای جستجو کننده عالی و کامل باشد. یعنی باید بتواند تا حد زیادی نیازها و سوالات آنها را پاسخ دهد.

بر همین اساس است که اکثر الگوریتم‌های گوگل محتوا محور هستند.

سفارش تولید محتوا

محتوا در سایت یک سرمایه است

شاید  این جمله آقای بیل گیتس را  شنیده باشید که محتوا پادشاه است. 

آقای بیل گیتس بازار آینده اینترنت را به بازار محتوا تشبیه کرد که توی اون محتوا پادشاه است.

امروزه همه کسب و کارهایی که در بستر اینترنت حضور دارند،‌ همگی استراتژی‌های تولید محتوای خوب را استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید در کسب و کار آنلاین خودتان پیشرفت کرده و به جایگاه بالایی برسید،‌ بهتر است محتواهای بسیار با کیفیت و ناب تولید کنید.

سفارش محتوا شما باید به گونه انجام شود که بتواند تمامی سوالات و مشکلات کاربران را پاسخ دهد.

امروزه دنیای اینترنت به جایی تبدیل شده که مردم از سراسر دنیا برای پیدا کردن هر چیزی و هر سوالی اول به اون مراجعه می‌کنند. برای همین در سفارش تولید محتوا خودتان باید این را در نظر داشته باشید که نیاز مخاطبان خود را درک کرده و نسبت به آن پاسخ و راه حل‌های مناسب ایجاد کنید.

ما تعریف دیگری از محتوا برای شما داریم.

به نظر ما محتوا پادشاه نیست، بلکه کیمیاست. محتوای خوب را به هر سایتی وارد کنید، قطعا طلا خواهد شد.

به شما پیشنهاد می‌کنم هر آنچه باید در مورد محتوای الکترونیکی را بدانید را مطالعه کنید.

من امین بهرامی‌ نژاد مدیر وب سایت bahraminezhad.ir‌ به شما کمک خواهم کرد تا بتوانید با سفارش تولید محتوا مورد نظر،‌ بهترین نتیجه و خروجی را دریافت کنید.

با محتواهایی که توسط ما تولید می‌شود، مانند گذشته،‌ شما بالاترین جایگاه‌ها را در گوگل خواهید داشت.

بسیاری از مقالات حرفه‌ای و ناب ما امروزه در صفحه نخست گوگل هستند. 

کافی است بخواهید تا بدست بیاورید.

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا خوب دارای چه ویژگی های است؟

خروجی سفارش تولید محتوا باید دارای دو ویژگی اصلی باشد.

ویژگی اول اینکه باید محتوای تولید شده برای انسان نوشته شده باشد و بتواند مخاطب را به درک عمیق از مسئله، مشکل و یا انتخاب درست برساند. در این حالت باید محتوایی باشد که اگر مخاطب آنرا باز کرد، تا آخر مطالعه‌اش کند و صفحه را نبندد.

این بسیار مهم است، زیرا اگر محتوای شما مناسب کاربر نباشد، در عرض چند ثانیه صفحه بسته می‌شود. این موضوع باعث افت شدید جایگاه شما شده و سئوی شما لطمه می‌خورد.

اما ویژگی دوم خروجی سفارش محتوا شما باید برای گوگل نوشته شده باشد. یعنی بعد از اینکه برای مخاطب نوشته شد،‌ برای گوگل از نظر فنی مناسب سازی شود.

 

اجازه بدهید در این 2 مورد بیشتر باهم صحبت کنیم.

محتوا مناسب انسان چیست؟

اگر مروری بر الگوریتم‌های گوگل و بخصوص الگوریتم پاندا داشته باشید، گوگل سعی می‌کند محتوایی را در نتایج سرچ بیشتر نشان‌ دهد که دارای کیفیت بالاتری نسبت به بقیه هستند.

یعنی گوگل سعی می‌کند برای مشتریان خود که همگی جستجو کنندگان وی هستند، بهترین و با کیفیت‌ترین نتیجه را نشان دهد.

دلیل آن هم بسیار ساده است،‌ زیرا گوگل دوست ندارد با نتایج پرت و نامربوط شما و بقیه مخاطبان را به استفاده از سایر موتورهای جستجو هدایت کند.

قبل‌تر ها اگر شما چیزی را در گوگل سرچ می‌کردید، در صفحه نخست نتایجی را مشاهده می‌کردید که در ظاهر جواب سوال شما را داشت. این را از روی توضیحات لینک می‌توانستید ببینید. کلمه کلیدی سرچ شده شما هم در آن بود.

اما وقتی اقدام به باز کردن آن می‌کردید،‌ با هر چیزی مواجه می‌شدید بجز آن چیزی که بخاطرش سایت را باز کردید.

تمام این نتایجی که شما مشاهده می‌کردید همگی برای ماشین گوگل درست شده بود و برای گول زدن آن بود.

اما سوال اینجاست. آن صفحات زرد و محتواهای بی کیفیت کجا هستند؟

سفارش تولید محتوا

به لطف الگوریتم‌های هسته اصلی گوگل مانند الگوریتم پاندا دیگر هیچ محتوای بی کیفیتی راهی برای پیشرفت و رفتن به صفحه اول گوگل ندارند.

گوگل که الگوریتم‌های خود را به ماشین لرنینگ یا همان یادگیری ماشین مجهز کرده، سعی می‌کنید نتایج سرچ را نه صرفا با کلمات کلیدی و یکسری آیتم در صفحات باز کند. بلکه محتوا را کامل می‌خواند و یاد می‌گیرد.

زمانی که شما سرچی انجام می‌دهید، گوگل با هوش خود سعی می‌کند بهترین نتایج را به شما نشان دهد. حتی اگر سایتی عینا کلمه کلیدی شما را درج نکرده باشد. 

گوگل آنقدر به لطف هوش مصنوعی خود آنقدر می‌فهمد که تقریبا می‌تواند مانند یک انسان به شما پاسخ دهد. 

در مورد الگوریتم‌های گوگل و بخصوص الگوریتم پاندا حرف و صحبت بسیار است. پیشنهاد می‌کنم اگر هنوز به محتوای با کیفیت و سرچ گوگل مطمئن نیستید، آن مقاله را بخوانید.

ما به شما توصیه کردیم محتوای دست اول و با کیفیت را در سایت خود قرار دهید. این محتوا چه تاثیراتی بر روی سئو و رشد کسب و کار شما دارد؟

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا چه تاثیری در سئو و رشد سایت دارد

تا به اینجا خدمت شما دوستان عرض شد که تنها محتواهایی که ارزش و کیفیت بالایی را دارند فقط می‌توانند به صفحات بالای گوگل راه پیدا کنند.

هر چقدر محتوای شما تکراری نباشد و بتواند به مخاطب حس بیشتر ماندن و چرخیدن در سایر صفحات سایت را بدهد، گوگل متوجه کیفیت و ارزش سایت شما می‌شود.

و صفحه مورد نظر شما را در رده‌های بهتری از SERP نشان می‌دهد. 

گوگل بر اساس الگوریتم‌های بسیار خوبی که در اختیار دارد، یکسری استاندارد و آیتم را در نظر می‌گیرد.

برای مثال یک محتوایی که نوشته شده و تقریبا تکراری نیست را برای عده‌‌ای نشان می‌دهد. اگر از این محتوا استقبال شد، بیشتر نشانش می‌دهد.

از طرفی گوگل به سایت‌های کم محتوا و رهگذر ارزش والایی قائل نخواهد شد.

یعنی شما باید چندین ماه به صورت مداوم محتوا تولید کنید.

همیشه یک محتوای خوب محتوایی هست که مخاطب برای دقایق بیشتری بر روی آن وقت بگذارید. اگر هم مقالات دیگر را پس از آن مطالعه کرد، این از نظر گوگل ایمپرشن بالای صفحه شما است. پس صفحه‌ای که ایمپرشن بالایی داشته باشد باید به لول‌های بالاتری ارتقا پیدا کند. زیرا مشتری‌ها گوگل دنبال محتوای با کیفیت و خوب هستند.

یکی دیگر از مواردی که گوگل به آن بسیار اهمیت قائل می‌باشد این است که مقاله شما اساس علمی داشته و دارای منبع باشد. این بیشتر برای محتواهایی است که علمی‌تر صحبت می‌کنند. 

گوگل هر روز تلاش می‌کند تا بتواند به جای انسان فکر کند و درک عمیقی از محتواهای تولید شده داشته باشد. پس هر چقدر محتوا کاملتر و جامع‌تر باشد و بتواند چیزی به معلومات جامعه اضافه کند، اولویت رشد دارد.

 

کاری که ما برای سفارش تولید محتوا با ارزش می‌کنیم این هست:

  • خروجی سفارش محتوا شما کاملا جامع و برای انسان نوشته می‌شود.
  • دلسوزانه سعی می‌کنیم پاسخ سوالات مخاطب رو بدهیم.
  • سعی ما این است که مخاطب شما را به درک عمیق و خوب برساند.
  • ما کاری می‌کنیم که بازدیدکننده شما برای مدت بیشتر زمان خود را در سایت سپری کرده و از تمام مقالات و امکانات ارائه شده شما کمال استفاده و لذت را ببرد.
  • خروجی سفارش تولید محتوا ما با بقیه در این است که ما به هیچ وجه بصورت تبلیغاتی نمی‌نویسیم. زیرا مخاطب شما اگر احساس کند که شما می‌خواهید با تحریک احساسات وی چیزی را بفروشید،‌ قطعا شما را فراموش خواهد کرد. قبل از هر چیزی ابتدا باید بصورت تخصصی از ما مشاوره بگیرید تا بهترین راه را برای تبلیغ محصول، کالا و یا خدمات خودتان ارائه کنیم. یعنی این‌ها باید در طول محتوا و بصورت کاملا حرفه‌ای صورت بگیرد.

 

بعد از سفارش تولید محتوا، شما قطعا با صرف زمان کمی به صفحات بالاتر گوگل راه پیدا می‌کنید. زیرا محتواهای ما با هیچ محتوایی قابل مقایسه نیستند. یکی از اصلی‌ترین عوامل و ابزارهای رشد سایت در سئوی کلاه سفید، همین محتوا می‌باشد.

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا و مناسب سازی فنی برای گوگل 

محتوا هر چقدر هم کامل،‌ عالی و دست اول هم که باشد،‌ باید یک سری قواعد و قوانین فنی گوگل را نیز در خود داشته باشد. 

این درست است که گوگل با فناوری یادگیری ماشین خود سعی در درک محتوای شما را دارد. 

اما برای درک راحت‌تر و روبات‌های گوگل،‌ باید یک ساختار درست به مختوای خودتان بدهید و تمام استانداردهای لازم را مو به مو رعایت کنید.

structure محتوای خوب باید دارای چه چیزهایی باشه؟
  • باید یک تک <h1> داشته باشد که عنوان و کلمه کلیدی شما را شامل شود.
  • کلمه کلیدی شما باید در تگ‌های <h2> تا آخر حضور داشته باشه. نیازی نیست که در همه تگ‌ها 1 الی 6 باشد، اما اگر باشد بهتر است.
  • محتوا باید متنی روان داشته باشد و خسته‌کننده نباشد. پاراگراف‌های طولانی مخاطب را خسته می‌کند.
  • باید چگالی یا همون keyword density بر اساس وزن و تعداد کلمات کل مقاله شما به اندازه کافی وجود داشته باشد. برای اینکار ما ابزارهای معتبر مانند افزونه رنک مث را به کار می‌گیریم تا خروجی مقاله شما صد در صد سئو شده تحویل شود.
  • کلمه کلیدی اصلی شما باید در 10% نخست مقاله شما  چندین بار حضور داشته باشد.
  • شروع محتوای شما باید با کلمه کلیدی باشد. یعنی بعد از عنوان اولین کلمه شما باید کلمه کلیدی باشد. مانند همین مقاله.
  • در عنوان صفحه شما باید عینا کلمه کلیدی وجود داشته باشد.
  • در URL یا آدرس صفحه شما باید عینا کلمه کلیدی وجود داشته باشد.
  • در توضیحات سئوی صفحه شما باید عینا کلمه کلیدی وجود داشته باشد. علت آن‌هم این است که در نتایج جستجو، کاربران توضیحات سئو را اول می‌خوانند و سپس وارد سایت شما می‌شوند.
  • در مقاله باید تعدادی تصویر مناسب وجود داشته باشد. هر چقدر بیشتر بهتر است. وجود تصویر حس بسیار خوبی به مخاطب می‌دهد و این برای رشد شما بسیار مهم است.
  • کلمه کلیدی باید بصورت ALT‌ در تمام تصاویر درج شود.
  • حتما از توضیحات سئوی صفحه، برای قسمت توضیحات تصاویر هم استفاده کنید. زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان از طریق سرچ تصویر وارد می‌شند.
  • استفاده از کلمات سنگین و پاراگراف‌های طولانی ممنوع است.
  • محتوا باید ساختار مشخص با تگ‌بندی‌ها داشته باشد. تگ والد، تگ‌های فرزند و تگ‌های فرزند فرزند و الی آخر.
  • بهتر است در سایت خود افزونه‌های فهرست داخلی حتما داشته باشید.
  • محتوای شما باید استراتژی داشته باشد.

 

محتوای یونیک، سئو شده و تاثیرگذار

محتوای خود را سفارش دهید و به بهترین شکل تحویل بگیرید.
پیشنهاد ویژه
سفارش تولید محتوا

استراتژی در سفارش تولید محتوا چیست و چرا مهم است؟

هدف اصلی هر سایتی محتوای بسیار ناب و خوب است. هر محتوای خاص و خوب می‌تواند ابزاری موثر در بازاریابی سایت شما به حساب بیاید. خواه ممکن است کالا یا خدماتی را بخواهید عرضه کنید و یا بخواهید بازدید سایت شما بالاتر برود که همه اینها اهداف بازاریابی برای شما دارند.

امروزه هر کسب و کار آفلاین و آنلاین نیاز به بازاریابی پیشرفته دارند تا به خوبی دیده شوند.

کسب و کارهای آنلاین مهمترین عامل بازاریابی که دارند همین محتواست که با سفارش تولید محتوا می‌توانند به راحتی آنرا داشته باشند.

برای بازاریابی محتوایی باید یک برنامه دقیق و نقشه راه داشت که به آن استراتژی محتوا گفته می‌شود. 

اما اجازه بدهید به بازاریابی از طریق محتوا هم بپردازیم.

 

تعریف بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا که به خود محتوا وابسته است، اصلی‌ترین بخش هر استراتژی محتوایی در سایت‌ها می باشد.

اگر بازاریابی محتوا به روش درست و اصولی پیش برده نشود، مدیران سایت نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

بازاریابی محتوا ستون اصلی استراتژی بازاریابی و استراتژی محتوا می‌باشد.

باید سعی شود خروجی سفارش تولید محتوا به گونه‌ای باشد که بتواند با ارائه محتوایی ارزشمند و سودمند باعث رشد برند و صفحات سایت و در نهایت خود سایت و کسب و کار شود.

باید روش‌هایی را در محتوا به کار برد که هم سودمند باشد و هم اینکه بسیار جذاب کند و مخاطب را به سمت خودش بکشد.

اگر محتوا بصورت درست و اصولی و به شکل سریالی تولید شود، می‌توان برای مخاطب یک فانل یا قیف بازاریابی ایجاد کرد و مخاطب و بازدید کننده به مشتری تبدیل کرد.

در این نرخ تبدیل آن محتوای اولیه بسیار اهمیت دارد. زیرا مخاطب باید حس کند چیزی به وی افزوده شده و اگر بیشتر جلو برود، چیزهای زیادتری نصیبش خواهد شد. 

پس باید برای تولید محتوای خودمان استراتژی داشته باشیم. 

برای سفارش تولید محتوا چطور استراتژی داشته باشیم؟

تا به اینجا تعاریف لازم در خصوص کیفیت محتوا، ارزش محتوا و استراتژی بازاریابی و محتوایی را درک کردیم. 

اما بصورت کاربردی اگر بخوایم بازاریابی محتوا و استراتژی آن را داشته باشیم باید: 

  • هدف مان را کاملا مشخص کنیم. کوتاه، میان و بلند مدت باشد.
  • برند ایجاد کنیم و برای این برند یک هویت درست کنیم.
  • برای هویت برند در محتواهای خودمان بسیار صحبت کنیم.
  • پرسونای خودمان بشناسیم. مخاطبان ما دقیقا چه افرادی هستند؟
  • رقبای خود را بشناسیم و رفتار آنها را خوب تحیلیل کنیم. آنها در سایت‌های خود چه می‌نویسند؟
  • حتما کلمات کلیدی را با تحقیق انتخاب کنیم.
  • برای مشتری‌ها نقشه سفر یا roadmap بکشید.

 

نقشه سفر مشتری (roadmap ) چیست؟

در سفارش تولید محتوا باید roadmap‌ مشخص شود که می‌تواند شامل لحن گفتار، عکس، رنگ و هر چیزی که برای مشتری ما جذاب است مشخص گردد.

برنامه دقیق نشر محتوا

حتما برای سفارش تولید محتوا باید مشخص باشد که شما دقیقا چه روزهایی از ماه را به انتشار محتوای خود می‌پردازید.

یک روز درمیان، هر روز یا روزی چند و …

با داشتن یک تقویم محتوایی کارآمد می‌توانید اهداف نشر محتوا و موضوعات آنرا مشخص کرده و با آن پیش بروید.

الگوریتم‌های گوگل بر اساس نظم شما در نشر محتوا امتیاز بالایی قائل هستند. 

صاحبان و دارندگان وب سایت‌ها موارد بسیار زیادی را باید انجام دهند که مهمترین آن همین تولید محتوا است.

تیم سفارش تولید محتوا سایت ما به راحتی می‌تواند این نیاز اصلی شما را برطرف کند. بدین ترتیب شما به موارد بسیار مهم در وب سایت خود رسیدگی می‌کنید و دیگر نیاز نیست به تولید محتوا که کاری بسیار وقت گیر و تخصصی می‌باشد فکر کنید.

محتوای یونیک، سئو شده و تاثیرگذار

محتوای خود را سفارش دهید و به بهترین شکل تحویل بگیرید.
پیشنهاد ویژه
سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا رو به متخصصین برون سپاری کنید

برای نوشتن یک محتوای خاص، ناب و درجه 1، تمام موارد و تکنیک‌هایی که گفته شد توسط تیم محتوا ما رعایت می‌شود و نیازی نیست برای داشتن آن تلاش کنید.

کافی است از بخش سفارش محتوا، هر نوع محتوایی که لازم دارید را سفارش دهید.  

کارشناسان ما به سرعت با شما تماس گرفته و استراتژی، پرسونا، رود مپ و تمام مواردی که برای نوشتن و رشد سایت شما نیاز می‌باشد را بصورت رایگان مطرح کرده و به یک نتیجه جامع خواهید رسید. 

خروجی سفارش تولید محتوا مشتریانی که تا به امروز از خدمت ما استفاده کردند در نتایج بسیار با ارزش و والای گوگل قرار دارند.

 

پس از تولید محتوا برای شما،‌ بر اساس دیتای سایت، لینک‌سازی داخلی هم برای بهبود سئوی سایت شما انجام می‌شود.

یعنی مقاله لینک شده تحویل می‌گردد.

 

مقاله شما بصورت کاملا یونیک، با تعداد کلمات بالا، ساختار اصولی و لینک سازی داخلی و خارجی در خود مقاله انجام می‌شود.

فرایند سفارش تولید محتوا

برای سفارش تولید محتوا کافی است از بخش سفارش فرم سفارش را که شامل موارد ضروری است پر بفرمایید.

با شماره شما تماس گرفته شده و هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

واتس اپ و تلگرام و شماره همراه برای تماس شما عزیزان اختصاص داده شده تا در صورت لزوم بتوانید همواره با ما در ارتباط باشید. 

روند سفارش محتوا بدین شکل است:

  1. رفتن به بخش سفارش محتوا و پرکردن فرم سفارش
  2. پرداخت
  3. تماس مشاور و مدیر مسئول سایت
  4. مشخص شدن استراتژی تولید محتوا
  5. ایجاد یک google sheet و درج دقیق هر مقاله و مشخصات آن به همراه تاریخ تحویل و انتشار
  6. تحویل به موقع محتوای مورد نظر شما.
 

پکیج سفارش تولید محتوا

همان طور که گفتیم برای تولید محتوا و رعایت موارد بالا، حتما باید بصورت مستمر اقدام به تولید محتوا کنید.

برای اینکار ما پکیج‌های از پیش تعریف شده با قیمت‌های بسیار مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

این پکیج‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید استراتژی محتوای سایت خودتان را مشخص کنید و بر آن اساس اقدام به سفارش کنید.

سفارش تولید محتوا متنی

برای سفارش تولید محتوای متنی، فقط کافی است فرم سفارش محتوا را پر بفرمایید تا بقیه مراحل برای شما در عرض کمتر از 1 دقیقه انجام شود.

سفارش تولید محتوا آنلاین

اگر نیاز به محتوای متنی دارید که قرار است تبدیل به محتوا با قالب‌های دیگری چون تصویری،‌ ویدئویی،‌ صوتی و … برای درج در شبکه‌های اجتماعی دارید، ابتدا باید محتوای متنی مربوط را سفارش دهید.

برای داشتن یک وب سایت در صفحه اول گوگل، کار شما از اینجا شروع می‌شود.


سفارش محتوای یونیک

سفارش محتوای یونیک تاثیرگذار از اینجا شروع می‌شود:

گفتگو با Chatgpt

سلام دوست عزیز. چطور می‌تونم کمک تون کنم؟